Knjigovodstvene usluge za obrte i OPG-ove

Uredne knjige, mirna glava i pouzdana podrška koja zna što radi

Ako vodite obrt, OPG ili poslujete kao paušalni obveznik, znate koliko je važno da vam poslovanje bude uredno, usklađeno sa zakonima i bez stresa. Papirologija, obrasci, česte promjene propisa, rokovi… sve to lako postane opterećenje koje odvlači fokus s onoga čime se zaista želite baviti, svojim poslom.

Upravo zato naše knjigovodstvene usluge nisu samo “knjiženje”. One su vaša podrška u pozadini – pouzdana, točna i dostupna kad god vam zatreba.

Što dobivate kada surađujete s nama?

Red i mir u poslovnim knjigama
Sve je uredno, točno i usklađeno sa zakonima. Nema više panike u zadnji tren.

Podsjetnici na obveze – na vrijeme
Više ne morate pamtiti sve rokove. Pratimo ih za vas i javljamo kad je potrebno nešto napraviti s vaše strane.

Objašnjenja bez knjigovodstvenog žargona
Ako niste sigurni što je JOPPD, PO-SD, DOH, KPI, KPR, TO obrazac…nema problema. Sve ćemo vam objasniti jednostavno i jasno.

Pomoć kad zapne
Trebate hitno poslati dokument? Dvoumite se oko ispravnosti računa? Tu smo. Dostupni online i telefonski.

Za koga su ove usluge idealne?

Naše knjigovodstvene usluge su za vas ako:

  • vodite obrt ili OPG
  • želite surađivati s osobom koja zna svoj posao, ali i razumije vašu svakodnevicu
  • cijenite jasnu komunikaciju, točnost i poštivanje dogovora
  • ne želite razmišljati o papirima prije spavanja

Suradnju najradije gradimo s ljudima koji ozbiljno pristupaju svom poslu, ali ne traže suhoparnu uslugu. Ako želite knjigovođu koji će vas uistinu razumjeti, na pravom ste mjestu.

Što uključuju knjigovodstvene usluge?

  • vođenje poslovnih knjiga (po načelu gotovine ili dvojnog knjigovodstva)
  • slanje zakonski propisanih obrazaca (PDV, JOPPD, DOH, PO-SD, ovisno o vašem poslovanju)
  • priprema i evidencija računa, troškova i primitaka
  • izrada godišnjih pregleda i analiza poslovanja
  • savjetovanje o neoporezivim isplatama, ispravnosti računa, uvjetima za povrat PDV-a i slično
  • komunikacija s Poreznom upravom kad god zatreba

Vrstu i obuhvat knjigovodstvenih usluga ugovarate sukladno pottrebama svog poslovanja.

    Primjer iz prakse

    Klijentica, paušalna obrtnica koja posluje s klijentima iz EU i trećih zemalja, godinama je bila u zabludi. Njezina tadašnja knjigovotkinja nije joj znala objasniti koje obveze ima pri međunarodnom poslovanju, niti da unatoč paušalnom oporezivanju mora ispunjavati određene prijave i izvještaje prema Poreznoj upravi.

    Pukim slučajem, ova poduzetnica naišla je na našu besplatnu online edukaciju o poslovanju s EU i trećim zemljama. Tijekom edukacije postavljala je niz konkretnih pitanja i vrlo brzo shvatila da njezino poslovanje nije vođeno u skladu sa zakonima.

    Već sljedeći dan stigao je mail u kojem je pitala imamo li mjesta za novu klijenticu, jer se uvjerila da kod nas dobiva znanje, sigurnost i točnost. Danas, uz našu pomoć, njezino poslovanje teče usklađeno sa svim obvezama, a ona mirno surađuje s partnerima iz cijelog svijeta, znajući da joj je sve pokriveno.

    Tijek ugovaranja usluge

    1. Na web stranici ispunjavate Upitnik o poslovanju ili rezervirate termin za besplatne konzultacije putem kalendara.
    2. Nakon što ispunite Upitnik i/ili obavimo besplatne konzultacije, na vašu e-mail adresu stiže ponuda za traženu uslugu.
    3. Po prihvatu ponude, šaljemo Ugovor o pružanju knjigovodstvenih usluga.
    4. Dostavljate potrebnu dokumentaciju za početak rada.
      Bez brige, jasno ćemo vas uputiti što točno treba i biti vam dostupni ako zapnete u bilo kojem koraku.

    Možete računati na našu podršku od samog početka, jer vjerujemo da svaki dobar poslovni odnos počinje jasnom i ugodnom komunikacijom.

    Je li ovo pravo mjesto za vas?

    Ako tražite knjigovođu koji će samo “proknjižiti papire” bez dodatnih pitanja i povratne informacije, vjerojatno VM Finance nije ono što tražite.

    Naš pristup uključuje aktivnu suradnju, dvosmjernu komunikaciju i zajedničko traženje boljih rješenja za vaše poslovanje. Vjerujemo da knjigovodstvo nije samo obveza, već i snažan alat za donošenje pametnijih poslovnih odluka.

    Ako vam je dosta nagađanja, nesigurnosti i osjećaja da ste prepušteni sami sebi, javite se.

    Pošaljite upit putem kontakt obrasca ili nazovite na 091/950-5830

    Najčešća pitanja (FAQ)

    Koliko često komuniciramo?

    Onoliko koliko je potrebno. Neki klijenti se javljaju jednom mjesečno, neki svaki tjedan. Nema pravila.

    Možemo li surađivati iako nisam iz Zagreba?

    Naravno! Većina klijenata koristi online knjigovodstvo. Sve se može riješiti mailom, telefonom ili Zoomom.

    Koja je cijena usluge knjigovodstva?

    Pitanje cijene je sasvim razumljivo, no još je važnije što dobivate za tu cijenu.

    Naše knjigovodstvene usluge nisu samo „knjiženje“. One uključuju stalnu podršku, pravovremeno savjetovanje, praćenje zakonskih promjena koje se tiču vašeg poslovanja, podsjetnike na obveze, objašnjenja bez žargona i ono što često najviše znači, mirnu glavu i uštede koje biste sami teško prepoznali.

    Cijena usluge ovisi o vrsti i obujmu vašeg poslovanja, ali ono što možemo reći jest:
    Kod nas ne plaćate samo vođenje papira, nego dobivate ono što vam stvarno treba da biste bili usklađeni sa zakonima i poslovali bez stresa.

    Imamo iskustva s klijentima koji su prethodno izabrali „povoljniju“ opciju pa na kraju platili više kroz kazne, propuštene rokove ili izgubljene porezne olakšice. Nama je važno da vas vodimo ispravno, a ne samo da „proknjižimo račun“.

    Na kraju, naši klijenti najčešće kažu da im je suradnja s nama najbolja investicija u poslovanju jer im štedi i vrijeme i novac i ne broji se u eurima, nego u sigurnosti, uštedi i miru koji dobivaju.

    Ako želite, možemo na besplatnim konzultacijama vidjeti koja razina usluge vam treba, pa na temelju toga dobijete točnu i jasnu ponudu, bez neugodnih iznenađenja.

    Nudite li uslugu knjigovodstva i za paušalne obrte?

    Da, surađujemo i s paušalnim obrtima. Iako je vođenje poslovanja kod paušalaca naizgled jednostavnije, ta jednostavnost u praksi ovisi o vrsti djelatnosti, načinu naplate, broju klijenata, ima li zaposlenih i drugim specifičnostima.

    Važno je znati da se paušalni obrt tako zove zbog načina oporezivanja, ali to ne znači da nema obvezu vođenja određenih poslovnih knjiga i evidencija koje su jasno propisane zakonom.

    Usluga je prilagođena specifičnostima svakog klijenta, a savjetovanje je uvijek uključeno u cijenu.

    nazovite još danas

    +385 91 950 5830

    BEYOND THE NUMBERS

    Dostupni smo na području cijele Hrvatske

    Za uspješnu suradnju i poslovanje nije nužno da ste iz istog mjesta, dijela grada…Naši klijenti dolaze iz različitih krajeva Hrvatske i već dugi niz godina na obostrano zadovoljstvo ostvarujemo uspješnu suradnju u području svih usluga koje nudimo.
    Digitalno doba je velika prednost za uspješno poslovanje, jer možete birati kako, s kim i gdje ćete poslovati.
    Obratite nam se s povjerenjem, a mi ćemo truditi se opravdati ga.