Webinar - Poslovanje s članicama EU i trećim zemljama
Ovaj webinar namijenjen je poduzetnicima koji nisu u sustavu PDV-a (obrtnici, trgovačka društva), a namjeravaju poslovati ili već posluju sa zemljama članicama EU ili trećim zemljama.
Kroz webinar će biti obrazložena pravila i posebnosti poslovanja s EU i trećim zemljama za „Male porezne obveznike“, te objašnjene obveze koje proizlaze iz takvih poslovnih odnosa.
Uz teorijski dio biti će dani konkretni primjeri iz poslovne prakse.
Teme koje će biti obrađene na webinaru su:
- Objašnjenje pojma „Mali porezni obveznik“
- Kada, kako i gdje mogu ishoditi PDV ID broj?
- Kada treba preuzeti, a kada prenijeti poreznu obvezu?
- Smije li Mali porezni obveznik priznati pretporez?
- Koje su posebnosti Malih poreznih obveznika pri stjecanju dobara iz EU?
- Koje su posebnosti kod isporuke i stjecanja usluga iz EU i trećih zemalja?
- Koje obveze ima Mali porezni obveznik pri isporuci ili stjecanju usluga
- Primjeri poslovanja B2B i B2C
+ Bonus: Klauzule na računima
Mjesto održavanja: web, Google Meet platforma
Vrijeme održavanja: 27.11.2024. u 10h
Trajanje: 1h 30 minuta + odgovori na pitanja
Cijena: 50,00 € po sudioniku.
Sudinici će dobiti prezentaciju predavača u pdf-u.
Predavač: Valentina Miroslavić, mag.oec.
Važne napomene:
- Zadnji rok za prijavu je dva radna dana prije datuma održavanja.
- Naknadu iz ponude koju ćete dobiti na email adresu nakon prijave, potrebno je platiti najkasnije dan prije webinara.
- U prijavnici je potrebno navesti točnu email adresu sudionika, jer će na nju biti dostavljena poveznica za sudjelovanje.
- Poveznica za sudjelovanje biti će dostavljena na dan održavanja webinara, sat vremena prije početka.
- U slučaju nedovoljnog broja sudionika, zadržavamo pravo odgode ili otkazivanja webinara.
- Za sudjelovanje na webinaru potrebno je osigurati stabilnu internetsku vezu.
- Webinar će se održati putem Google Meet-a i nije potrebno instalirati nikakvu aplikaciju.
Prijaviti se možete niže kroz Prijavnicu